Kempen… Kempen Apa Lagi???

Surprise tak tengok tajuk post kali ni… Hehehehe…. Kali ni bukan nak cite pasal kempen pilihanraya umum or pilihanraya kampus ke…. Tapi nak cerita pasal kempen2 yang dianjurkan oleh kerajaan Malaysia. Aaaa… Tau tak apa2 kempen yang dianjurkan oleh kerajaan Malaysia??… Ishhhhh macam2 ada… Kempen anti dadah, kempen anti rokok, kempen keselamatan jalan raya, kempen alam sekitar, kempen kecergasan dan macam2 lagi la. Tak sempat Cik Ton nak tulis semua. Tapi paling istimewa kempen kat negeri Kelantan la. Aaaa…. Tau tak kempen apa?… Jengjengjeng… Namanya kempen mencegah maksiat. Bagus tu. Bukanlah Cik Ton nak kata negeri lain tak ada anjurkan kempen yang lebih kurang sama macam kat Kelantan tu. Memang ada beberapa negeri yang da buat tp tak lah se’serius’ macam kat Kelantan. Diharapkan di masa akan datang banyak lagi kempen2 yang membawa manfaat kepada rakyat Malaysia, InsyaAllah…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s